BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 5, 2009

Kegilaan Aku pd UGLY BETTY..


Wahh...aku betul2 fanatik ngan cerita Ugly Betty...Tuesday, 9.30pm at 708 channel, hahaha..aku mmg selalu kalut setiap hari selasa...balik jer dr keje dlm kul 6pm, smp umah 30minutes selepas, tu kalu xsinggah mane2 la...tp selalunye mkn kat luar..so dlm kul 7 br lerr smp umah...nak uruskan kucing2 aku da amik masa dekat2 1jam...penat2...hehehe..tp pasal nak tgk ugly betty...it's ok!!

Fanatiknye aku pd drama series Ugly Betty bkn bermakna aku suka mempersendakan org2 yg "kureng lawa."..tp kalu nak tau Betty ni seorang yg begitu pintar...kdg2 tu mmg agak serabut ngan tindakan betty yg ntah ape2 tu...tp selalunya semua tu sbb dia nak tlg org lain lebih dr diri sendiri. semua watak dlm cite ni best2...antara watak2 utama :-

Daniel - Bos kepada betty, sgt baik hati dan selalu menyebelahi betty. Seorang yg agak mendesak sekiranya mahukan sesuatu...selalu yg jd mangsa si betty tu la..nasib la jd assistant daniel..


Wilhelmina -Ada share di MODE... mmg berniat nak rampas MODE, dan oleh sbb itu mcm2 rancangan yg dia atur ngan Marc, assistant dia. Seorang yg sgt ego, tetapi sebenarnye so alone...kdg2 kesian ngan pompuan ni...


Marc - Assistant yg taat pd arahan Wilhelmina, seorang gay yg begitu up-to-date ngan dunia fashion. Antara kawan baik kepada betty...dan kdg2 musuh dr belakang!!!


Amanda - Just seorang rep. MODE, tp gaya mcm super model. kawan kepada betty, tp kengkadang suka khianat betty tuk kepentingan sendiri. Amanda ngan Marc mcm belangkas.




Ada bnyk lg watak2 utama yg mmg best2, tu aku xcite pasal family dia lg...pasal kakak dia yg vogoe, anak saudara yg up-to-date ngan dunia fashion, papi yg sgt amik berat sal anak2...so sweet...





1 comments:

nanie kk said...

Tini kalau kau mau ada jual dvd ugly betty dr session 1 sampai 4 ndak silap aku...murah jak RM 36. Kalau mau kasitau jak aku...