BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 15, 2009

15th Aug '09 At kUaLa gAndAh


Hari ni genap umur aku yg ke-26.huhuhu~muda lg tu...family semua wish besday...ahhh..rindu la kat drg...rasa nak balik sabah celebrate sama2. eemm..xpe la..bersyukur dipanjangkan umur..sihat

Cerita 15hb ni, kebetulan company aku buat trip pegi Kuala Gandah, pahang. Perjalanan amik masa dlm 2jam 1/2 mmg agak jauh...lokasi berhampiran hutan simpan lanchang...Kuala Gandah adalah Pusat Konservasi Gajah Kebangasaan (National Elephant Conservation Centre) di bawah Jab. Perlindungan Hidupan Liar dan Taman Negara (PERHILITAN).

(gambar aku n hubby bersama ngan anak gajah yg br berumur 4thn. kaki kudung sbb terkena jerat org yg xberperikemanusiaan.kesian kan..)

Aktiviti sepanjang sehari berada disana :-
1. Aktiviti memberi makan gajah & anak gajah.
2. Menunggang gajah. Xsilap aku gajah yg aku tunggang n hubby, samada pian @ mala. supian tu umur 31thn from myanmar , n mala from india berumur 71thn.
3. Mandi bersama gajah. (yg ni, aku, hubby n adik ipar xbuat la...ramai sgt yg nak mandi..so tgk aje lerr..)

(Gambar bersama adik ipar, belakang tu la mala & pian)


(Gambar hubby bersama pian)

0 comments: